środa, 27 czerwca 2018

Cydr Lubelski Niefiltrowany - prosto z jabłka.

Witajcie kochani! Jakiś czas temu dzięki stronie trnd.com miałam okazję przetestować Cydr Lubelski Niefiltrowany.


W paczce otrzymałam 12 butelek Cydru Lubelskiego (6 dla swoich znajomych), przewodnik projektu oraz książeczkę "twoje badanie opinii".


 Co to jest Cydr?

Cydr to lekki i orzeźwiający, niskoprocentowy alkohol z jabłek. Naturalny polski cydr powstaje jedynie przez fermentację świeżo tłoczonego soku jabłkowego. Świetnie gasi pragnienie i w szklance połyskuje czystym złotem. Jego uniwersalność sprawia, że można pić go zarówno solo, jak i do posiłków. Prosto z butelki lub przez słomkę - odkrywając jeszcze bardziej owocowy smak.


Zadania w projekcie były następujące:

1. Wyraź siebie i twój udział w projekcie - publikuj z #cydrlubelski #niefiltrujemy na Instagramie i Facebooku.
2. Podziel się niefiltrowanym smakiem cydru lubelskiego.
3. Zapytaj pełnoletnich znajomych o opinię! Wykorzystaj do tego książeczkę "twoje badanie opinii".

A wy, również braliście udział w projekcie? ;)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam cydr , chociaż nie brałam udziału w projekcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, wypełniając ankiety na trnd może załapiesz się na jakiś inny, ciekawy projekt. :)

      Usuń
  2. Ja nie brałam udziału, ale wydaje się bardzo ciekawy ten projekt :))

    OdpowiedzUsuń