środa, 1 marca 2017

Świece zapachowe od Bispol

W tym poście chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat świeczek zapachowych, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Bispol.


Przesyłka zawierała świece o bajecznych zapachach, które były od razu wyczuwalne.

Świece zapachowe - golden touch 



Zapach tych świec przypomina mi wytworne perfumy, delikatne, a jednocześnie przyjemnie zaskakujące.

Świece zapachowe - truskawka



Świece pięknie pachną truskawką.

Świece zapachowe - adrenaline


 
Te świece przypominają mi zapach męskich perfum.

Świece zapachowe maxi - water lily



Zapach tych świec jest bardzo wyczuwalny. Zupełnie taki sam jak prawdziwa lilia wodna.

Świeca zapachowa w szkle Aurelia - wanilia i pomarańcza


 
Świeca pięknie się prezentuje w dodatku dlatego, że jest w szkle. Bardzo ładnie pachnie.

Na podsumowanie zdjęcie zapalonych świec o zapachu lilii wodnej. 😉


Bardzo dziękujemy firmie Bispol za przesyłkę świec oraz możliwość ich testowania.

9 komentarzy:

  1. O jakie cudowne świeczki :) uwielbiam takie w każdej pisaci a truskawkowa na pewno jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wolę woski do kominka ale świece też maja swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wanilia j pomarańcza jak dla mnie chyba najlepsze ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam fioła na punkcie świeczek zapachowych jednak aktualnie ufam tylko Kringle i YC ewentualnie świeczkom z TkMaxx :) niemniej jednak zazdroszczę tylu zdobyczy! :D

    a tak poza tym to witaj wśród blogerów i powodzenia życzę :) Dzięki za dodanie mnie, z chęcią odwzajemniam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń