sobota, 16 września 2017

Mini haul zakupowy

 Po długiej nieobecności na blogu wreszcie pojawił się post, ale tym razem na temat mini zakupów.  Przedstawię wam produkty, które zakupiłam i bardzo je polecam.




Szampon Odżywczy Garnier Ultra DOUX


Szampon ten posiada odżywczy olejek arganowy oraz olejek kamelionowy, który ma właściwości wygładzające. Najlepszy jest dla włosów zniszczonych i łamliwych.



Spray wygładzający do włosów Matrix


Ten spray jest bardzo dobry nie tylko dlatego, że wygładza włosy, ale również przeciwdziała puszeniu.



Luksusowy żel pod prysznic i do kąpieli Today Avon


Żel pod prysznic Today intensywnie oczyszcza skórę i pozostawia uczucie przyjemnego nawilżenia. Jest z dodatkiem połyskujących drobinek przypominających złoto.



Jeśli posiadaliście te produkty, napiszcie co o nich sądzicie. :)

19 komentarzy:

  1. Niestety nigdy wcześniej nie miałam styczności z tymi produktami, ale prezentują się naprawdę ciekawie. Te drobinki połyskujące od żelu muszą wyglądać świetnie na skórze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda to rewelacyjnie... W dodatku jest o zapachu delikatnych perfum... :)

      Usuń
  2. szampony z Garniera niestety nigdy nic dobrego z moimi włosami nie zrobiły, a nawet wprost przeciwnie - zawsze po ich używaniu miałam problemy i nie sięgam już po nie więcej. natomiast ta mgiełka/spray do włosów bardzo mnie zaciekawił, bo akurat takie produkty bardzo mi się przydają, bo moje strasznie się puszą. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje włosy właśnie szampony z Garniera dotychczas najlepsze,a źle na moje włosy niestety działa head&shoulders, który jest często reklamowany.

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty ciekawe. :) Jak tylko na nie natrafię od razu kupię...... Ps. gdzie można kupić ten szampon od Garniera???

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten szampon jest super. Ale wiem że nie dla wszystkich bo olejki przetłuszczają włosy ale i tak go uwielbiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie posiadam żadnego z tych produktów, ale szampon z chęcią bym wypróbowała :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/09/10-ciekawych-faktow-o-litwie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przypominam sobie abym miała któryś z tych produktów, za to staram się powoli przechodzić na produkty naturalne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, ponieważ naturalne produkty są najlepsze. :)

      Usuń
  8. Fajnie, że piszesz o tym szamponie bo też się nad nim zastanawiałam ostatnio w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń