niedziela, 17 grudnia 2017

Przyprawy marki Visana - czyli To i owo dla zdrowia


 Witajcie!
 Zapewne każdy z nas chciałby być zdrowy i spożywać produkty, które nie tylko są smakowite, ale również zdrowe. Ze względu na duże zanieczyszczenie środowiska, jak również na środki chemiczne (również pestycydy) ogromną uwagę należy zwracać na wybór produktów i ich smak. W związku z powyższym dzisiaj przedstawię wam znakomite produkty marki Visana, na które natknęłam się przez przypadek na stronie algi24.com.pl szukając informacji o zdrowej żywności.


Visana to marka produkująca warzywno-ziołowe przyprawy z naturalnych surowców roślinnych zawierających kompleks biopierwiastków regulujących prawidłowy przebieg procesów fizjologicznych. Nie zawierają glutaminianu sodu a tajemnica smaku tych przypraw kryje się w doborze składników i ich proporcji. Można je rekomendować każdemu, zarówno wymagającemu smakoszowi jak i konsumentowi dbającemu o dobrą kondycję własnego organizmu.

Przyprawa Królewska 55g


Kupisz TU

Oryginalna kompozycja ziół i suszonych warzyw od wieków używanych w polskiej kuchni. Poprawia smak i zapach mięs, zup, sosów. Doskonała również jako składnik marynat, dodatek do jaj, serów, kanapek. Nie zawiera chemicznych konserwantów i polepszaczy smaku.

Skład: kozieradka, cebula, czosnek, lubczyk, majeranek, papryka słodka i ostra, tymianek, sól kamienna  
 Sól kminkowo - czosnkowa 175g


Kupisz TU

Zawiera naturalną sól kamienną susz warzywny i ziołowy. Wzmacnia i poprawia trawienie, wzbogaca dietę i podnosi walory smakowe wielu potraw.
Skład: kminek, czosnek, sól


 Podsumowując muszę dodać, że skuszona opisem produktów osobiście postanowiłam je wypróbować i stwierdzam, że są rewelacyjne. Ich dużą zaletą jest to, że pomagają w złagodzeniu objawów alergii. Po dodaniu ich do potraw uzyskują one wyrazisty i głęboki smak, czego przykładem może być moja zupa z dodatkiem Przyprawy Królewskiej, która na stałe zagości w menu mojej rodziny.



Na stronie To i owo algi24.com.pl dodatkowo każdy może za darmo otrzymać broszurkę "Choroby Alergiczne", podając swoje imię oraz adres e-mail, gdzie opisane jest jak zapobiegać chorobom (link: http://algi24.com.pl/index.php?p453,choroby-alergiczne). Jest w niej dokładnie wszystko opisane jeśli chodzi o alergię. Tymczasem zapraszam wszystkich na ich stronę, gdzie oprócz przypraw można zakupić preparaty wspomagające leczenie różnych chorób i dolegliwości.


http://algi24.com.pl

18 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś sama wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem w trakcie zmiany nawyków żywieniowych na zdrowsze więc Twój post trafiony w punkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała przejrzeć asortyment :) Przyprawa królewska już mnie zainteresowała.
    Bardzo dbam o zdrowie i staram się również zwracać uwagę na to co jem ja i moja rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również starasz się dbać o zdrowie.

      Usuń
  4. Dobrze ze tu trafilam. Przyprawy typu magi czy kucharek juz dawno temu odstawilam i kupowalam na jakis wystawach przyprawy naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześnie nie słyszałam o tych produktach a wydają się bardzo ciekawe :) Koniecznie muszę się temu bardziej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ze istnieje cos tak zdrowego ;) nigdy nie słyszałam o tej marce, a dzięki tobie dowiedziałam się o niej czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w szafce zawsze coś się znajdzie. Fajny post pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w szafce zawsze coś się znajdzie. Fajny post pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tą przyprawę królewską. Na początku nie za bardzo ją polubiłam, ale znalazłam ostatnio parę dań, z którymi bardzo dobrze współgra. Ta druga nie przypadła mi do gustu, może znajdę jakąś potrawę, z którą mi zasmakuje. Ogólnie bardzo fajny post, porządnie wykonany, a do tego ładne zdjęcia.
    Zapraszam także do mnie.
    https://akilegna-kib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze znajdzie się jakieś fajne danie z takimi przyprawami :)

      Usuń
  10. Uwielbiam wszelkie zioła i przyprawy, a z tą marką spotykam się po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Odnośnie przypraw wypowiem się i ja. Powiem wam, że jeśli szukacie na prawdę dobrych przyprwa to na pewno znajdziecie je w sklepie Swojska Piwniczka. Tak aromatycznych i wyrazistych przypraw nie używałem chyba nigdy, a tutaj macie je na wyciągnięcie reki

    OdpowiedzUsuń