piątek, 20 kwietnia 2018

Ciastka Rico ranki - Tastino

Witajcie kochani!
Ostatnio podczas zakupów w Lidlu natknęłam się na pewne ciastka wielozbożowe Rico ranki firmy Tastino. Widziałam je jeszcze wcześniej podczas zakupów przy kasie w takich oddzielnych opakowaniach, aż w końcu skusiłam się na ich kupno ale w większym opakowaniu.




W środku takiego opakowania znajdziemy 6 opakowań ciastek (1 opakowanie = 4 ciastka). Ja akurat mam wersję z kakao a są również dostępne w wersji z orzechami. Dla mnie smakują one najlepiej w połączeniu z kawą, ale można je również zjeść z herbatą lub same. Coś przepysznego. :)


Rico ranki to ciasteczka wielozbożowe, ponieważ zawierają 5 zbóż: pszenicę, jęczmień, pszenicę orkisz, żyto i owies. Taka przekąska dostarcza organizmowi witamin (E i B1) i minerałów (magnezu i żelaza) oraz jest źródłem błonnika.

Składniki: 35,7% mąka (18,7% mąka pszenna pełnoziarnista; 6,5% mąka jęczmienna pełnoziarnista; 5,9% mąka pszenna; 3,6% mąka żytnia pełnoziarnista; 1% mąka z pszenicy orkisz pełnoziarnista), cukier, 13,2% kawałki czekolady mlecznej (cukier, mleko w proszku pełne, tłuszcz kakaowy, miazga kakaowa, laktoza (z mleka), serwatka w proszku (z mleka), emulgator: lecytyny (z soi), woda, 9,2% płatki owsiane; tłuszcz palmowy, 3,4% kakao o obniżonej zawartości tłuszczu; skrobia pszenna, substancje spulchniające: węglany sodu, węglany amonu, difosforany; substancje wzbogacające (magnez, żelazo, witamina E, tiamina), aromaty, mleko w proszku odtłuszczone, emulgator: lecytyny (z soi), słód pszenny, sól, otręby pszenne.



W konsystencji są twarde i kruche, a w smaku bardzo dobre. W miarę dobrze wyczuwalna jest mleczna czekolada i płatki owsiane. Mimo tego że są smaczne smuci mnie ilość cukru, ale przecież od czasu do czasu po zjedzeniu takich ciasteczek nie powinno nic się stać. :)


A wy, próbowaliście kiedyś tych ciastek?

37 komentarzy:

  1. Jadłam te ciastka i bardzo mi zasmakowały! :)

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam, bo u mnie w Lidlu niestety ich nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę, to w biedronce chyba też są :D Albo może pomyliłam je z innymi :D

      Usuń
    2. Może też są tylko z innej firmy, bo Tastino tylko w Lidlu.

      Usuń
    3. Są takie zbożowe kakaowe z czekoladą firmy Vitanella , nwm czy czymś się różna ale też mają witamy i tiaminę . Są bardzo podobne .

      Usuń
  3. Bardzo lubię ciastka z tej firmy, chociaż rzadko po nie sięgam, bo cena wysoka :D
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie idealne do kawy, ale i tez do herbaty, ktora uwielbiam. Wygladaja pysznie, natkne sie na nie kiedys to zakupie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy ich nie próbowałam :) Ale zapowiadają się fajnie :D
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie próbowałam tych ciastek. Ale wyglądają przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagadałem się nimi dwa razy :) są naprawdę dobre :)

    Masz racje raz na jakiś czas można sobie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze co może być do porannej kawy 😍 Ja osobiście je uwielbiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te ciasteczkasa kruche i smaczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ciastka są przepyszne, uwielbiam kruche ciastka. Ja osobiście wolę te z orzechami, szkoda, że w polskim lidlu są tylko 3 rodzaje tych ciasteczek, we włoskim Lidlu jest ich aż 6, więc jest to duża różnica.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/04/promotion-55-in-rossmann-or-first-come.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy bym nie pomyślała że aż 6! Chciałabym spróbować :)

      Usuń
  11. Z chęcią bym sobie je teraz pochrupała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają smakowicie, nie miałam okazji ich próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo apetycznie, chętnie bym się na nie skusiła <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia kuszą na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie bylam w Lidlu,moze się skusze 😁

    OdpowiedzUsuń