czwartek, 17 maja 2018

Tak smakuje przyjemność... Werther's original soft eclairs

Witajcie kochani! Niedawno dzięki stronie rekomenduj.to miałam okazję przetestować nowość - cukierki werther's original soft eclairs.


W paczce znajdowało się 11 opakowań cukierków Werther's original soft eclairs. Są to miękkie cukierki karmelowe z nadzieniem czekoladowym.


Słodkości dotarły do mnie w bardzo ładnym pudełeczku, a oprócz wspomnianych wcześniej Soft Eclairs znalazłam w nim również 3 pozostałe opakowania słodyczy od Werther's Original:

- miękkie cukierki karmelowe Soft Caramels
- śmietankowe cukierki z delikatnym nadzieniem karmelowym Creamy Filling
- klasyczne cukierki o śmietankowym smaku Original


Otrzymałam również przewodnik dla ambasadora oraz ulotki do rozdania znajomym.


Na początku chciałam poinformować wszystkich posiadaczy Instagrama, że jest organizowany konkurs w którym są do wygrania czytniki e-booków KINDLE oraz zestawy przyjemności od Werther’s Original.

 Jak wziąć udział w konkursie?

1) Pokaż na zdjęciu jak wygląda Twoja chwila przyjemności z nowością od Werther’s Original. Nie zapomnij, aby na zdjęciu widoczne były cukierki Werther's Original Soft Eclairs.

2) Zdjęcie wrzuć na Instagram z #mojesofteclairs

3) Upewnij się, że Twój profil jest publiczny, aby inni miłośnicy słodkości mogli zobaczyć Twoje zdjęcie!

Konkurs trwa od 14.05 do 17.06 2018 r.


Werther's original soft eclairs to połączenie dwóch smaków - czekolady i karmelu. Łączą w sobie bogaty smak, niezwykłą delikatność oraz najwyższą jakość. Każdy cukierek daje słodką chwilę przyjemności, którą możesz zatrzymać dla siebie lub podzielić się ze znajomymi. Czekoladowe nadzienie jest takie pyszne, że nie sposób mu się oprzeć. Mi osobiście bardzo posmakowały.


Kto z was również dostał się do kampanii? :)

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam tych cukierków, jedyne jakie jadłam to te klasyczne - śmietankowe. :) Muszę przy najbliższej okazji je kupić bo uwielbiam karmel i czekoladę. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione kiedyś to były właśnie te klasyczne, a teraz wolę soft eclairs. :)

      Usuń
  2. Uwielbiam te cuksy! Są przepyszne :) dla mnie kojarzą się że smakiem dzieciństwa! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jadłam tylko jeden rodzaj, to były chyba śmietankowe(?) i nie zasmakowały mi jakoś bardzo, więc nie będę próbowała tych, dodatkowo staram się zdrowo odżywiać, a to chyba nie jest zbytnio zdrowe. Natomiast moja rodzinka bardzo je lubi, więc poinformuję ich o tym nowym smaku.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/05/wibo-scipy-lip-gloss.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukierki są pyszne i raz na jakiś czas można sobie zjeść. :)

      Usuń
  4. Te cukierki są przepyszne. Aż nabrała mnie na nie ochota po Twoim poście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mi smakowały tylko te z czekoladą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wszystkie, ale jednak te z czekoladą są najlepsze. :)

      Usuń